úterý 6. listopadu 2012

Zima

Kdo by měl obavy, že mě tu není poslední dobou vidět, tak se nebojte, žiju i šiju! :-) A obojí, myslím si, naplno, a proto nezbývá čas už na nic jiného.

Zvlášť teď, co se prodloužily tmavé a studené večery, tak mi věci déle trvají a začíná na mě jít nějaká zimní deprese...:-)

O víkendu jsem ji zaháněla šitím - dostala jsem k svátku nějaké finance, tak jsem se rozhodla je investovat do tepla, tedy ne na dovolenou za sluníčkem nebo novou bundu, ale do látek a vyklubala se z nich deka, tak snad mě aspoň trochu zahřeje:-). Neboť už u její výroby jsem se pěkně zapotila...:-)




vznikl k ní i polštář ze zbytků

Přeju Vám všem, aby ani Vám nebyla zima a pokud ano, tak aby jste se dokázali zahřát, třeba takovou ručně vyrobenou dekou jako já nebo milým slovem a pokud ani to nebude k dispozici, tak aspoň svařák a podobné zimní dobrůtky to jistí, ne?:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...